Voice-over voor Pre- of mid Roll

Door internet video is de behoefte aan voice-over voor pre- of mid roll enorm toegenomen. Met streaming video diensten als YouTube kun je een merk, dienst of product een veel hogere zichtbaarheid geven door er een korte video bij te spelen, aan het begin of ergens in het midden. Daarom kiezen steeds meer marketing professionals voor onze professionele stemacteurs die snel en betaalbaar een voice-over voor pre- of mid roll inspreken. Je bent daarbij niet beperkt tot Nederlandstalig of Engelstalig, wij bieden verschillende talen die door native speakers worden opgenomen. En wanneer je er zelf niet helemaal uitkomt staan onze medewerkers altijd voor je klaar met praktische adviezen.

Kracht van een voice-over voor pre- of mid roll

Met een pre roll kun je snel een boodschap overbrengen, met spraak kun je veel informatie in een korte tijd overdragen. Ook schep je met gesproken tekst direct een band met de toeschouwer. Bij een mid roll weet je dat de volle aandacht op jouw boodschap gericht is, en kun je de kijker tot actie laten overgaan. Je zult daarbij uiteraard wel gebruik moeten maken van een stem die aanzet tot actie, een boodschap die overkomt bij het publiek. We hebben de voornaamste vragen bij de keuze voor een voice-over voor pre- of mid roll alvast voor je op een rij gezet.

Spaanse Voice-over

(144)
Vanaf: 150.00

Is nu beschikbaar

Levering binnen: 24 uur

Klanten: Litecoin, Textura

Arabische Voice-over

(249)
Vanaf: 195.00

Is nu beschikbaar

Levering binnen: 24 uur

Klanten: Toyota, KFC, Sony

Britse Voice-over

(216)
Vanaf: 195.00

Is nu beschikbaar

Levering binnen: 48 uur

Klanten: BBC, McDonald's, Tesco

Duitse Voice-over

(233)
Vanaf: 150.00

Is nu beschikbaar

Levering binnen: 24 uur

Klanten: Netflix, Lidl

Kies de voice-over voor pre- of mid roll voor jouw project

Bij welk soort content hoort de voice-over voor pre- of mid roll?

Het is belangrijk dat de boodschap van jouw uiting aansluit bij de content. Een heftige video voor een rustige presentatie kan een averechts effect hebben, de mid roll presentatie moet echt opvallen tussen de rest. Omdat je niet altijd weet in welke context de voice-over voor pre- of mid roll gebruikt wordt kun je kiezen voor meerdere opnames van dezelfde tekst, of laat een neutrale opname maken die overal past.

Zijn er opnames in meerdere talen nodig?

Wij bieden voice-over stemacteurs in meerdere talen, zo ben je niet beperkt tot een specifieke taal. Voor toepassingen waarbij een boodschap in meerdere landen verkondigd wordt kunnen wij ook de opnames voor diverse talen verzorgen. Daarbij is het van belang dat er gewerkt wordt met “native speakers”, dat zijn mensen die echt afkomstig zijn uit het land van de taal die ze spreken.

Kies voor een pre roll of een mid roll opname?

Een pre roll is het eerste wat je ziet wanneer de kijker kiest om specifieke content te bekijken. Hoewel een pre roll veel hits krijgt, is de daaropvolgende actie niet altijd optimaal. De inhoud van de boodschap is hierbij van groot belang. Bij een mid roll opname wordt jouw boodschap specifiek vertoond aan een geïnteresseerd publiek, op basis van de juiste tekst kun je de kijker tot actie aanzetten. Een combinatie van pre roll én mid roll kan zeer goed werken voor optimale conversie.

Hoe kun je het juiste type stemacteur kiezen?

Wanneer je vooraf weet voor of tussen welke content de voice-over voor pre- of mid roll gespeeld zal worden, is het eenvoudig om een geschikte stem te kiezen. Wanneer dit niet het geval is adviseren we een meer neutrale stem te kiezen, maar wel een opvallende stem met een boodschap die blijft hangen. Veel van onze stemacteurs kunnen de tekst op meerdere manieren inspreken. Zo kun je kiezen voor rustig, snel, enthousiast of autoritair. Probeer op te vallen zonder storend te zijn, zeker bij dit soort opnames.

Moeten de opnames snel gereed zijn?

Vaak worden pre roll en mid roll opnames opgenomen voor campagnes die snel ingezet worden. Je wilt dan niet te lang moeten wachten op het resultaat. Omdat de meeste van onze stemacteurs vanuit een eigen studio werken, kunnen ze snel de opnames maken en vervolgens via internet doorsturen in hoge kwaliteit. Zo kun je snel aan de slag met de opnames, en verlies je geen tijd.

Ga je voor kwaliteit of voor lage kosten?

Over het algemeen zijn voice-overs voor pre- of mid roll opnames vrij kort, dat betekent dat de kosten heel acceptabel zijn en passen binnen de meeste campagnes. Daarom kun je bij onze opnames hoge kwaliteit verwachten op basis van lage kosten, zo hoef je niet te kiezen voor een pre roll of mid roll. Je kunt gewoon beide opnames maken, eventueel op verschillende manieren ingesproken en in meerdere talen.

Waar gaat de voice-over voor pre- of mid roll gepubliceerd worden?

Naast het koppelen aan een specifieke video wordt een pre roll of mid roll opname vaak gespeeld bij een willekeurige video. Wanneer je publiceert op een specifiek kanaal of website kun je alvast de aanwezige content scannen op inhoud en daar de voice-over op afstemmen. Zo zul je voor een educatief kanaal op YouTube eerder voor een autoritaire stem kiezen, en voor gaming videos op Twitch kies je voor een jonge stem die aanspreekt bij de doelgroep.

Daarom kies je voor onze voice-over voor pre- of mid roll opnames:

  • De beste stemmen: Wij werken met professionele, internationale stemacteurs die een ruime ervaring hebben met diverse soorten opnames.
  • Opnames van hoge kwaliteit: De meeste acteurs werken vanuit een eigen geluidsstudio op basis van standaard hardware en software eisen om zo een constante kwaliteit te leveren.
  • Je kunt snel aan de slag: We kunnen zeer snel leveren, zeker voor korte voice-over voor pre- of mid roll opnames zijn de levertijden doorgaans zeer kort.
  • Concurrerende tarieven: Wij vinden dat een goede opname niet duur hoeft te zijn, daarom bieden we concurrerende tarieven op basis van hoge kwaliteit.
  • Service waar je op kunt vertrouwen: Een opname laten maken is slechts één deel van onze dienstverlening. We bieden ook advies vooraf en een uitstekende after sales service.