Engelse Voice-over

Er worden vele talen gesproken, toch is er geen enkele taal die zoveel wordt gesproken als de Engelse taal. Naast landen als Engeland, Amerika en Australië die van huis de Engelse taal spreken op hun eigen wijze, is Engels voor velen de tweede of derde taal die ze beheersen. Dat maakt een Engelse voice-over uitstekend geschikt voor vele toepassingen en voor de meest uiteenlopende doelgroepen. Wanneer je een commercial met spraak internationaal wilt gebruiken is Engels vaak de eerste en soms ook de enige taal om in de productie te gebruiken. Op deze pagina vertellen we meer over de verschillende toepassingen voor een Engelse voice-over.

Stemmen Beluisteren

Groot Brittanië

Dit gebied heet niet voor niets “groot”, de Engelse taal in een Schots accent klinkt anders dan dezelfde tekst in een Iers accent, en een Londenaar uit de arbeidersbuurt spreekt weer anders dan iemand met een universitaire opleiding. Bij Voice-over Xpress zijn we actief op zoek naar al deze verschillen, zo kunnen we onze klanten een ruime selectie stemmen bieden met ieder hun eigen unieke karakter.

Verenigde Staten

Hoewel er in de Verenigde Staten overwegend dezelfde taal wordt gesproken als in het Verenigd Koninkrijk, is de uitspraak wel degelijk verschillend. De meeste mensen kunnen een Engelstalig accent goed onderscheiden van een Amerikaans accent, en in een productie met Engelse voice-over kan dat zeker een verschil maken. Van het Noorden tot aan het Zuiden, van de Oostkust tot aan de Westkust, er worden vele accenten gesproken. Een taxichauffeur uit New York klinkt heel anders dan een Cowboy uit de zuidelijke staten. Bij Voice-over Xpress kiest u zelf voor de stem die bij de productie past.

Andere soorten Engelse Voice-over

Engelstalige sprekers uit Canada spreken anders dan de bewoners “Down Under” in Australië. Daarom bieden wij vele verschillende “native speakers” die niet alleen de taal perfect beheersen, maar er ook hun eigen draai aan kunnen geven. Daarnaast kun je vaak die persoonlijkheid in de stem horen, met een ruime selectie aan mannen én vrouwen wordt de keuze wel heel groot!

Toepassingen voor Engelse Voice-over

We kunnen op deze pagina niet voor elke toepassing een complete uitleg geven, daarvoor kun je terecht op de specifieke pagina’s over deze producties. Wel geven we in het kort aan wat je met een Engelse voice-over kunt bereiken:

  • Engelse Voice-over voor Bedrijfsfilm: Breng de corporate boodschap over op professionele wijze met een Engelse voice-over voor een bedrijfsfilm. Kies bijvoorbeeld voor een Britse “high class” stem om de organisatie een gouden randje te geven. Lees meer over onze voice-over voor bedrijfsfilm.
  • Engelse Voice-over voor TV Commercial: Met de juiste stem kun je de conversie verhogen. Kies voor een Engelse voice-over voor een TV Commercial die opvalt tussen de massa, en waar mensen enthousiast van worden! Lees meer over onze voice-over voor TV Commercial.
  • Engelse Voice-over voor Radio Spot: Net als met de TV Commercial is een stem die blijft hangen van groot belang. Sterker nog; bij een Engelse voice-over voor een radiospot zijn er geen beelden om de boodschap mee over te brengen, alle aandacht gaat naar de stem. Lees meer over onze voice-over voor Radio Spot.
  • Engelse Voice-over voor Animatievideo: Je ziet steeds vaak “Explainer Videos” op websites, waarbij beeld en gesproken tekst snel en duidelijk de boodschap overbrengt. Maar denk ook aan cartoons waarbij een speciale en opvallende stem hoort. Lees meer over onze voice-over voor Animatievideo.
  • Engelse Voice-over voor E-learning: Bij een online cursus moet het lesmateriaal van goede kwaliteit zijn. Bij E-learning kan een voice-over het verschil maken tussen onthouden en inslapen. Onze stemacteurs brengen alle informatie met overtuiging over. Lees meer over onze voice-over voor E-learning.
  • Engelse Voice-over voor Pre- of Mid Roll: We kennen de Pre- en Mid Roll vooral van videodiensten als YouTube. Niemand zit te wachten op dit soort video’s die de hoofd presentatie verstoren. Je zult dus van goede huize moeten komen om de aandacht te trekken. Lees meer over onze voice-over voor Pre- of Mid Roll.
  • Engelse Voice-over voor TV Billboard: Je kent vast wel die pagina met sponsors aan het begin of aan het einde van een TV productie. Zorg dat deze lijst met logo’s niet alleen gezien maar ook gehoord wordt met een pakkende stem. Lees meer over onze voice-over voor TV Billboard.
  • Engelse Voice-over voor Audio Boek: Voor een Audio Boek is een specifiek soort talent nodig. Iemand die de luisteraar lang kan boeien, duidelijk spreekt en voldoende variatie in de stem kan leggen om onderhoudend te blijven. Ga naar onze stemmen en kies een stem uit waar je de hele dag naar kan luisteren. Lees meer over onze voice-over voor Audio Boek.
  • Engelse Voice-over voor Voice-mail: Helaas, het is niet mogelijk om altijd de telefoon direct te beantwoorden. Laat daarom een duidelijke voice-mail inspreken door een stem die perfect aansluit op het karakter van de organisatie. Kort maar krachtig, lees meer over onze voice-over voor Voice-mail.
  • Engelse Voice-over voor YouTube video: Als laatste maar zeker niet de minste noemen we de YouTube video. Met zoveel concurrentie op één site of app moet je met iets bijzonders komen om op te vallen. Een professionele stemacteur kan dan het verschil maken tussen de vele amateurfilmpjes. Lees meer over onze voice-over voor YouTube video.